En paus

Jag har inte bloggat här på länge och vet inte om någon ens kommer ihåg den här bloggen men om ni gör det, eller råkar gå in ibland när ni är uttråkde men itne tillräckligt trötta för att somna eller för att ni faktiskt ibland tänker på mig och undrar om jag kanske skrivit något. Ja, då har jag startat en ny blogg. Inte en ny, som att detta är mitt ex och jag gått vidare, Karpan kommer alltid vara min Karpan. Men behövde börja på något nytt. Hur som helst, jag började igår och det kanske slutar imorgon men jag ger det ett försök.
 
jesslan.blogg.se
 
Komemr inte ihåg hur man länkar. Men vi ses där eller så möts vi här igen. Med massa kärlek,
 
Er Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0