Aviator

Kommer ni ihåg min evighetslånga dröm att köpa Ray Ban aviators jag deklarerade förra året? Äntligen skulle jag köpa dem! Men någonstans mellan att välja storlekar och att köpa dem fastnade jag. Nu i år bestämde jag mig (yet again) att jag är värd dessa och jag ska bestämma storlek och införskaffa bågarna jag drömt om sedan jag första gången såg Tom Cruises anlete smörja mina hjärtväggar i Top Gun.

Så för jag veta att de finns för 500kr billigare på internet - halleluja! Men på något sätt fattar jag inte att "beställa" betyder just beställa. Istället för en liten "confirm"-ruta förklarar alltså hemsidan att jag nu köpt brillorna. Så utan att egentligen veta om det är rätt färg och hela faderuttan har jag nu spenderat 1000kr på en par hemliga glajjor. Kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0