jag vill bara springa mest hela tiden

Har just kommit hem fråm en löptur plus lite backryck, igår sprang jag innan skolan också, imorgon hinner jag inte men jag ska springa efter fotbollsmötet så det är okej. Nu kanske ni tror att jag blivit träningsnarkoman vilket är delvis sant men anledningen till denna joggingmani beror på VÄRLDENS SNYGGASTE SKOR! Så jävla bra köp!!!! Har alltid tyckt att tjejtidningar som hävdar att "fina träningskläder ökar lusten att träna" är töntar som bara vill öka den redan för höga konsumtionen hos oss unga, materiella tjejer. Men så fel jag hade! Vill bara ha mina skor hela tiden men eftersom det är äckligt får jag springa så mycket jag kan istället.

Ska visa dem så fort jag kan! LOOOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0